نامه ی شهید نمر برای مادرش چند روز قبل از شهادتش
شیخ نمر، پس از شنیدن حکم اعدام خود، نامه‌ای به مادرش نوشت.

متن نامۀ شیخ شهید از این قرار است:

"ام جعفر، مادرِ صبورم، خدا را در همه حال سپاس می گویم. خدا به خاطر هر آن چه برایمان نوشته است، شکر کن. آن چه خدا برای ما مقدر می دارد، از آن چه ما برای خود می خواهیم بهتر است؛ و آن چه او برای ما بر می گزیند، از آن چه ما برای خود اختیار می کنیم بهتر است. ما چیزی برای خودمان می خواهیم و خدا چیزی دیگر برای ما می خواهد، اما انتخابی که خداوند برای ما می کند، پسندیده تر است. ما وقتی چیزی را می خواهیم می گوییم خدایا، آن چه نزد تو بهتر است را برایمان مقدر کن.

همه امور و خلایق، در قبضۀ خدای تبارک و تعالی هستند و هیچ کس نمی تواند بدون خواست خدا، قدم از قدم بردارد، هیچ چیزی از چشم خدا پنهان نمی ماند و هیچ کاری از حیطه ارادۀ خدا خارج نیست، بنابراین مادر، همین کفایت می کند. تا وقتی که همه امور، از چشم خدا پنهان نمی ماند و هیچ کاری از حیطه ارادۀ او خارج نیست، همین مساله، ما را بس است. تو را به خدا می سپارم و از او می خواهم تو را نگه دارد. خداحافظِ تو و همه.

عزیزت، شیخ نمر النمر
 

پیج رسمی بسیجی313

http://line.me/ti/p/%40ugh1871w

ربات بسیجی313درتلگرام

@Basiji_bot https://telegram.me/Basiji_bot

اینستاگرام بسیجی313

Instagram.com/_u/basiji._313

نظرات شما عزیزان:

bentozahra
ساعت20:59---14 دی 1394
احسنت...تشکر
مرگ بر آل سقوط(سعود)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 دی 1394برچسب:بسیجی313,نامه ی شهید نمر به مادرش,شیخ باقرالنمر,نمرباقرالنمر,لعنت بر آل سعود,down with al saud,shia muslim, | 15:5 | نويسنده : بسیجی گمنام امام خامنه ای |